maanantai 8. elokuuta 2016

Uusi sivu?

Jep!

Eli heissan taas kaikille, teille kirjoittelee Nekku-chan, ylpeämpänä innokkaammin kuin koskaan.
Nyt puhutaan siis tuonne sivuihin ilmestyneestä baset-sivusta.

Nyt siis on niin, ettäsivu nököttää tuolla noin...
TARVIN IHMISII AUTTAMAAN!
Siis joo, oikeesti. ;-; Tarvin 1-5 tyyppii vähä jelppaa mua. :DD
Asia on nyt sillä laidalla, että nää 1-5 tyyppii tekis baseja ja taustoja (baset valkoselle pohjalle) ja lähettäis niit minu sähköpostiin.
Nää henkilöt sais nimensä tuonne sivulle ja jokaiseen työhön (älä laita sitten itse sinne työhön, MINÄ laitan).
Olisko kiinnostuneita?
Tekemises ei olis mitää kiirettä, tekee millon huvittaa, kunhan tekee. Jos kuitenkin joku "yhteistyökumppaneista" ei tee työtään ollenkaan "etrotan" tämän viimeistään puolen vuoden hiljaisuuden jälkeen ellei tämä ole hakenut "lomaa" tai jonkun muun HYVÄN syyn takia ollut pitkään hiljainen. ^^

En jaksa kirjottaa teille aiheesta, jos kysymyksiä jäi auki, kysykää.
Jos haluut saada paikan, kysy ^^
Muistakaa sitten et ne työt pitää olla teijän ite tekemii, ei kenenkään muun Cx

♥ - Nekku-chan

3 kommenttia:

  1. Mä oon vapaaehtonen tekee mlp baseja/taustoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jei ^^
      Sä varmaan tiät mun sähköpostinki? :D
      Laita sinne tulee baseja ja taustoja.
      Ja joo, lisään sun nimen tuolle sivulle.
      Käykö pelkkä Mustaraita?

      Poista